Reeeedan !!!

Har min gosse haft ett utbrott så de heter duga!!
Sitta och krångla vid matbordet är INTE okej.. Så då fick han gå ifrån sörrni!
Och deeeee va inte kull minsann ;)

Men nu är lugn och kollar på barnprogram en stund..

Får hemligt kaffe besök sen ;) wooohooo!!

Och i eftermiddag var de meningen att jag skulle till Marielle men får nog avboka de kom jag på för ja ska till optikern.. Tydligen gått ett år med linserna nu så då ska man göra en undersökning :)
Kanske skulle höra av mig till medmira igen?!
De som gör laser behandling.. Skulle höra av mig efter ett år för att de skulle få se om mina ögon ändrats jääääätte mck eller inte??!
Ringa och fråga vad de kostar kanske..
500 tror ja de tar.. Fast sist fick ja de
Genom att min systers kompis hade gjort de :) snällt!!!

Om ja skulle ta mig en köpp kaffe förväg tro?!
Jepp de får de bli!

Ni får höra sen va de kostar att föra undersökning 2 hos medmira sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback