Magsjuka :(

fyyy bubblan..
då har magsjukan kommit till oss också då..blääää..som tur är så var de jag som fick de och inte dom andra *peppar peppar* så ska dom få klara sig ifrån..

började i natt 00.30 -07 så jag har legat hela dagen..kom upp vid 17 tiden och kunde få i mig 2 smörgåsar..druckit ett glas nyponsoppa och glasvatten under dagen..
och varityras hell..usch..

stackars lilla Madde då som varit här..hoppas hon slipper skiten också!! :S


igår kolla vi på mello finalen..och hade Marielle på besök med.. slinga mitt hår igen..så hoppas hon också slipper magsjuka  nu då..

annars en rolig kväll med massa gott ;)


skulle ju vart på kalas hos syrran med men de gick ju inte..men men får ta de en annanb helg fram igenom.. :)

nu funderar ja på om ja ska kolla efter nått att äta?!
om ja ska våga..

adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback