Fullt ös!!

Medvetslös !
Känns min min hjärna går på helvarv.. Min kropp på helvarv.. Hela jag alltså!!
Inte konstigt att jag har ont i magen eller ofta glömmer saker eller fattar trögt (?) ;P ( bjur på den) men ärligt asså..
Vill så mck men hinner inget!?
Vill ha ett kliniskt hem.. Inge skabb hem som de känns för tillfället .. Städar och städar men ändå huuuur skitigt som helst.. Egentligen inte mck saker utan damm.. Smuts.. Skit... Fast visst mitt i renovering men de är ju i källarn.. Och de kommer upp tamejfan!
Och jag ViLL träna varje dag.. Men orkar inte och hinner inte..
De ska ju som sagt städas., fixas mat och underhållas barn.. Umgås med älsklingen som inte blir många timmar alls egentligen.. För han är trött och lägger sig tidigt Medans jag njuter av egentiden tills sena nätterna.. SOOOV kanske ni tänker? Men de kan ja inte.. Förens klockan är ca 23-00
Och så jobbar jag som jag gör med.. Inge 7-4 jobb som ni kanske sett?!? Utan de är långa pass, mck ståing på en dag.. Inga raster förutom då du äter lunch.. Så en dg kan vara tuff! Men fan så skoj man kan ha de med!! :D de är ju det som gör att man är kvar av egen vilja sen om jag inte kan va kvar i framtiden beror då på nått helt annat.. För de är ju 2 som är föräldralediga.. Så de återstår och se..

Så hur ska man hinna med sig själv när ja inte hinner med allt annat?! Och är de rörigt omkring mig mår ja ännu sämre.. Ordning och reda! Kontroll!!!!!

Sen är de nån som snott våran handtvål ja köpte ?!???? Nån som er vart den kan va ?

Och så kom ja på att ja missa BB !!!
Aja shit de same!!

Nu ska ja sova.. Hoppas dom sover länge barnen!!!! Max har ju börjat gå in och väcka Tea!!!!!! Skitungen min!! ;) och klockan är ju före 6 när han är där inne :S

Och Gud så Tea pratar/gråter i sömn ofta.. Kan ju skrämma vem som helst ju!! Fyy..

Nä gonatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback