En bra dag ..

Jobba 8.45-15.30 idag sen hem till mina barn som jag längtat så efter idag <3 och de första dom gör är att bråka så klart ;) jäjä!! Saknade och älskade vilket som!
Efter massa bus och bråk så fixa ja snabbkäk på en lördags kväll.. Som blev strips och lunchkorv :) med örtdipp.. Funka fint!!

Och till de fick vi systerryster på besök :) Sabbe ..
Sen efter maten va vilda så tog vi oss en pw runda på 45 min (4.28 km) för att va exakt ;) hehe..
Skönt men inte frisk än så mck flåsande från min sida :S ont i halsen än .. Trååk! Men skönt att komma ut ändå :)

Nu blire natten.. Ska sova ikapp förlorad sömn sen Tea haft feber.. För få sover ja knappt nått alls :( inte konstigt heller!!
Så igår la ja mig också tidigt.. 21.30 va de nog då.. Nu är hon 21.52 iaf ;)

Så go natt!!

(Max har målat sitt första påsk brev alldeles själv!! Så duktig faktiskt!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback