bara väntar,,,.



på att de ska bli resten av familjens tur att spy..men än så länge inget..
så om inget händer i natt så räknas jag/vi som friska..då har de gått 48 timmar..
sen så är de alla jag smittat som är smittbärare och "bovar" till eran kommande magsjuka ;)

var och tvätta polon förut iaf..
efter vi hade varit ute en stund..så nu är den ren och fin..sen på onsdag blir de peugeot ns tur!
för usch va skitiga de blir fort!!

väntar på att min telefon ska uppdateras klart så jag kan få gå och lägga mig eftersom att de blir en ¨lång dag i morgon ;) 6.15-17.30
varit ledig i 4 dagar och sjuk på de så blir de nog en seg start imorgon..fast ledig onsdag och torsdag..kanske tur de..bara en smyg start då lixom :)




mina underbara dyrgripar som jag inte skulle klara mig utan <3
min familj gör mig hel!!
älskar min familj.. <3

även familjen runtom mig <3
ni betyder mest!


Kommentarer
Postat av: motti

Mormors hjärtan,spelar bus i ögona på dom....

2012-03-20 @ 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback