vilken toppen resa det blev:D

tänk att ha så underbara syskon som jag har :)
älskar dom så mck!!
mina bästa vänner det <3

har ju åkt till Liseberg tillsammans lördag-söndag...med syskon och deras familjer.. haft en toppen mini semester :) det behövdes!! skratta från hjärtat är det bästa jag vet ! :) och det har jag gjort i helgen :)

alla barnen var toppen snälla <3 kan dom va annat med föräldrar som oss ;) ? haha

tack alla som va med och gjorde helgen oförglömlig!!!
vi kör väl påt nästa år med va? :D



sen då..

inte mck..lite stressad av att inte veta vad som blir av mig till höst :/
inte säkert jag kan va kvar på jobbet ju :( 
har ett grav.vik och denna goa person ska ju komma tillbaka i höst och börja jobba :) för hennes lille kille närmar sig ju dagis dags..,fort det gått?!! och så finns det ytterligare en tjej som är föräldraledig och kanske kommer tillbaka..och på ett sånt litet ställe som pressbyrån kan man ju inte va huuur många som helst..för finns ju inga timmar till de..TYVÄRR!
nu är vi 3 st som vill ha massa timmar..så de blir ju svårt att få de gå ihop..
hoppas jag kan få så jag klarar mig iaf :(
annars får ja ligga i och söka massa jobb ..spännande ;P
du kanske vet ett jobb redan nu som skulle passa mig?
tipsa gärna..får ställa in mig på att inte få vara kvar så blir ja inte lika lessen om det blir så..aah ni fattar..


sitter och funderar på en promenad..men Max klaga lite på halsont och ont i örat stackarn :( alla karuseller som han åkt misstänker ja..hoppas han kryar sig under natten min prins..så han mår bra imorgon <3 mammas fina kille!! så om han vaknar är jag ute och går..men visst anders är hemma men sover <3
Tea min sångfågel sov när ja kom hem (gjorde ju Max med men vakna och va lessen) Tea är min fina goa tjej som har en stark vilja men världens kramgoaste <3

som ni märker uppdaterar ja sällan men ska försöka göra de oftare men de hinns lixom inte med..hehe..

ha de så gott!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback