MAGSJUKAN!

är ett hemskt virus!!
peppar peppar har de inte kommit till oss (än) om de nu kmr..
alla runtom har/ har haft de nu nästan..
bara ja skriver om de får ja ont..blääää..dagens DISS!

HISS..idag var att ta med båda mina barn ut en stund idag..
en tur till karlstad och träffa syster och goa Tindra :)
vart lek på karmen och go fika ..sen hem och fick super god köttfärssås m. spagetti..och ni kan ju tänka er hur barnen såg ut efter ;) hehe..i duschen med alla onger så de luktar gott och blir rena och fräsha inför läggning..mina godingar somna ju såklart i bilen men de kvittar eftersom när klockan är närmare 19 så somnar dom om så lätt så :)

på förmiddan passa ja på och ta med Max ut i vagnen på en liten promenad genom /runt slottsbron..alltid skönt..varmt vart de..9 +
smet in en sväng i den nyöppnade kiosken och skulle köpa banan men de fanns de inge sa han ( en turk som jobba där så bryter han och säger: men jAA haR risifrutti??!!!
eehh..men de är ju gröt??! tyckte jag..jag ville ha banan!!

haha..jaa..

förresten..
Max ska nog sova hos moster och Tindra på fredag till lördag..sen på lördag sticker vi till nått badhus!!
MYYYS!!

hej på er så länge..nu BB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback