Filipstad ( inlägg från igår som inte ville läggas upp!)

Anders skulle greja hemma idag så jag tog mig rå och åka upp till syster och barn :)
Max och Tea följde ju självklart med :P hehe.. Väl framme plocka ja fram bananerna ja packa med.. Nästan ett måste innan fika ;) så efter de vart de kaffe och kanor.. Och stund senare pannkakor :D gottit!!!

Vart ett bad för Max och Tea :)
Deras lycka gjord lixom!! Badkar !
Tea blir lika ledsen varje gång hon inte får bada mer .. ;(

Sen planerad hemfärd.. Klockan tickar ju på även om man inte vill.. Men tomhänta vart vi inte för goaste Isabelle följde med oss hem <3 KUL!!

Tänk så vi har skrattat!!!
Och jag har härjar med henne att jag ja ska vara med i melodifestivalen nästa år som dansare HAHAH !! Tror hon på mig?
Big NO! Hehe
Men levde sig in i de?
Haha jaaa!!!
Dansa syltburken, ketchupflaskan, kasta in ved i brasan ..håll i er MASKEN!! Och gammelgrejen ;))

Och detta finns filmat!!!
Men de bjur vi inte på här :P

Imorgon blir de att köra bruden till k-d så får hon ta bussen därifrån sen :/
Tråkigt men sant!!! :(

Maddes tur nästa gång tillfälle blir av..

Hon fick ju välja mellan pizza och Burger king :) och då vart de bk! Gött!!

Men nu har vi nyss lagt oss typ ;)
Sååå gott natt och vi hörs!

Kraaamsi!


..

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1025125/images/2012/pic_188963082.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1025125/images/2012/pic_188963082.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback