Som ni har väntat..

På att jag ska uppdatera livet va?hehe

Idag fyller min älskling år och min systerdotter år :) grattis till de 2 underbara!

Jobbat idag.. Kort dag.. Eller ja.. 6.15-14.30 :) en normal arbetsdag för de som inte jobbar inom butik mer kanske?! Va vet ja.. Skönt vilket som.. Efter jobbet åkte jag och hämta Upp Sanna som hade glömt att ja skulle plocka upp henne.. Hehe tur hon va kvar på skolan iaf ;) sen hem till henne och hämta ett kort på henne och kolla på deras ögongodis^^ seven (deras valp) hur söt kan man va?! Himla söt va han iaf :) sen hem till älskling och barn som va glada och se oss..fixa korvstroganÖff och ris.. Vart lite konstig men ätbar iaf.. Kan ju inte bli perfekt jämnt heller ;)

Imorgon blir de jobb för hela slanten antar ja.. Nämligen inventering ikväll för flickorna.. jag kunde mellan 19-23 men behövdes inte :) gött ändå ;)
Så ja jobbar 6.15-17.30 för den som bryr sig ;)

Bäst att sova!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback