kan man säga upp sig?

från att vara mamma vid de tuffaste tiderna eller?
neeej ..klart man inte kan..men ibland önka jag att jag kunde de..
som när lillskruttan vart sjuk nu igen med feberkramper :( så önska jag att jag kunde få lägga de hos någon annan fast ändå vill ja vara varje minut med henne och inte lämna henne för en sekund!!
bara finnas där för henne!
men nu förstår säkert va jag menar..

hoppas inte de ska vara såhär varje gång hon får feber :(
usch de kommer suga musten ur mig..! sover så fruktansvärt dåligt!
både igår natt och inatt!! minsta lilla annorlunda andetag så flög vi upp och kolla henne..
men hon sov bara oroligt hon med..

jag förstod att de va nått på g..för tempade henne på em och då hade hon förhöjdtemp på 37,5 de var kl 16.30 sen klockan 21 så skriker hon i ren panik inne i sitt rum och jag flög upp ur soffan och sa till Anders: NU HÄNDER DE IGEN!! och mycket riktigt hände de igen..
där låg min lilla skrutta på magen med benen undersig i foterställning och krampa :(
plocka upp henne och försökte få henne att sluta genom att prata med henne men man får ingen kontakt alls..hon blir mer och mer blå och blek..ögonen finns lixom inte..bara vitan man ser :( och slutar andas gör hon med..men till slut så började hon spy..som sist..och då kommer hon sakta sakta tillbaka..men blicken är tom..längee..usch..så hemskt!!!

ringde ambulans så dom kom och hämtade mig och Tea så vi åkte in och fick ligga kvar över natten för observation..och jag fick andas in nått på akuten med för ja får ju panikångest så jag inte kan andas..och då släppte de..typ bricanyl fast ändå inte..men ja har ju astma så den hjälper bra..
min astma börjar göra sig mer och mer påmind..inte haft problem på länge men den verkar vilja komma tillbaka ..får kolla upp de senare..skulle vart på koll förra september-10 men då fick ja ju Tea och då kändes de som att ja skulle ge sämre resultat så vi skulle ta de senare tillfälle..men fick aldrig en kallelse så jag har glömt de ja med..

men iaf..hela dagen igår hade hon feber ..natten inne på akuten med..inget som ville funka..med alvedon eller ipren..men hemma igårkväll gav ja ipren och den hjälpte hela natten..+ nu på morron en temp på 36,3 :)
skööönt..


var rädda om varandra!
man vet aldrig va snabbt de ändras för någon!


lite välling <3


så fint gjort :) de stod när vi kom in..så lite kan vara så uppskattat!


iväntan på utskrivning så charmar man avd. 12 :)


i mellan varvern hon är pigg så att säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback