Svenska spel kurs

idag har jag varit på kurs med 2 arbetskamrater + ca 25 till ..
riktigt trevligt och roligt faktiskt..
okej..vart ju lite trött i hövve men va fan inte suttit i skolbänken sen 5 år minst..
får man kalla sig ringrostig då eller?
kursen var på Plaza så riktigt fin mat fick vi med :)
sallader, rostbiff, rökt skinka, fisk i räksås ..sen efterrätt..
cheesecake som ja lyckades ha i golvet en bit såklart :P haha..daimtårta, ostar, jordgubbar..
kaffe såklart! MUMS!
så nu kanske man fattar liiite mer iaf när kunden frågar nått eller har jag blandat ihop allt då eller?
för de är ju ganska lika varann..
ahja jag får väl läsa till mig annars på baksidan kupongen..
vann en miniräknare till butiken med som var lika stor som ett A4 med :D haha.
är man bäst så är man!

Max var riktigt trött när ja kom hem..
vid 17.15..så han ville lägga sig en timme senare..och de fick han ju självklart..
men jag hade allt myst ett tag till ^^ men han ville ju sova plutten..
fast då fick inte Tea ro till att somna så då plocka jag upp henne och myste massa med :)
gött!
hon har varit hos mormor idag hon :)
pluttan..sover som en stock där borta! fuskit..hehe ;)
kom på att jag glömde fälla ihop resesängen med så får väl se om hon ringer hem mig..ASG!

fick ju 5 st biobiljetter av ena min chef men kunde ju inte gå..
så då fick mamma och min goa moster ta dom istället och dom har ju haft en toppenkväll så de va kul att höra!
båda ringde och tacka :) så tack Reneé ^^
de har väl härjat som vanligt dessa pärlorna :P
goa!

tack mamma för hjälpen som vanligt!
guldvärd!!

nu ska ja slänga mig i duschen snart men först rensa kattlåden sen dusch..efter de BB sen sööööömn!
för i morgon är de en ny dag att ta tag i :D



fruktstund ^^


lillrötta :)

Kommentarer
Postat av: motti

Haar inte gett mej på den där sängen än,får ta tag när ja vart ut mä voffsan,Tack för biljetterna än en gång,ja va roligt vi hade innan bion startade,skrattar än när ja tänker på de.Och tack för lånet av en söt skrutta,hon trivs hos sin mormor hon,sover som en stock..

2011-05-17 @ 21:50:30
Postat av: Simone

haha,,ja jisses ni 2 :P

de går allt ska du se annars får ja väl komma in och hjälpa dig ;) hehe



ja de gör hon allt de godingen :D

2011-05-17 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback