mck att skriva tror ja..

var väl nån dag sen..men ja glömmer ju bort bloggen i mellan åt..
men nu så..

i fredags så fyllde mosters trollunge 6 år :)
grattis Tindra!!!¨
så henne vart de kalas för idag..med massa gott att välja bland på kakfatet och mycket god tårta :P
massa bus vart de för barna med..just ja..de vuxna är inge sämre dom! :P hehe..
kul att träffa kusin med :D

morsdag är de ju med..
den startade tidigt vill jag lova..
sovmorron skulle ja få..meeen de såg mörkt ut en stund..
hehe..Max som hoppa och gjorde kullerbyttor omkring mig och Tea som var och kröp över hela sängen..
och älskling som rände runt som en tok..så litte irriterad vart jag och de märkte ju han med..men de gick snabbt över..eller jaaa..han sprang ut i kallingar till garaget och fick igång hemlarmet..så de tjöt här 7 i morse..ringde dom och sa att de va vi som utlöste de..och så fick jag byta mobilnummer med så jah fick prata med dom också..så ni som inte fått de och vill ha skriv en kommentar så löser vi de ;) efter larmet tystnat..
så sprang han älskling ut igen..och ja liiite mer irriterad..meeeen så kommer han in med ett gigantiskt stort paket..hahah..som de stod grattis på morsdag..ha de skönt!
jag bara ha de skönt?! haha..
och då va de ju 1 badenbaden där i :D + att han hade en till med så klart...
ååååå vart så glad!!!!

tack underbara Anders!
älskar dig så otroligt mycket..
du betyder jätte mck för mig!¨

sen så igår påminnde ju Anders mig att mitt/hans abonnemang går ut nu 1 juni så de va bara att slänga på sig skorna och jackan på mig och Max och sticka in till Siba och köpa en Iphone :DDD
gött!!!


så denna vart de :)


mina sötnosar innan kalaset :)


finaste!


Max klistrar och klipper lite i väntan på Tindra :)


kalaspingla!


du och jag = SANT!

Kommentarer
Postat av: Emeli

vilken fin bild på er två, Simone! :D

2011-05-30 @ 19:45:27
URL: http://www.milliina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback