idag..

idag är de idag lixom...
kan kvitta eller?
neh då..en bra dag idag :)
klev upp 7.30 tror ja men varit vaken till och från sen kl 06.15 fördå vaknade Max..
och Tea strax efter de..
de är tiden då de vaknar..lika bra att börja vänjsa sig :P hehe..

sen vart de ut på baksidan och leka lite i sandlådan med Max medans Tea sov och Anders greja inne..
efter de gick vi till Anders jobb åh till baks..
väl hemma var de bara att börja med maten ..vilket blev makorner och lunchkorv..
undertiden margarinet i stekpannan skulle smälta så satte jag på en film till Max och la Tea i sängen..
och helt plötsligt går brandlarmet..
shiiiit
fort ut i köket och där var de rökigt minnsan..för då hade margarinet smällt vill ja lova..lyfte på pannan och låga kom de men ingen fara ..ut med pannan på backen :P
sen in och veva som en idiot vid brandlarmet..så inte grannarna kommer springandes eller nått..haha..
fick tyst på de ..sen var de bara att börja vädra ur :S
men tur de gick bra iaf..tog kanske högst 5 min detta..innan de va rökigt asså..
ja jisses..

sen lägga barnen..och Anders somnade han med..och jag somnade i solstolen lite grann tills ja tyckte de vart för blåsigt och disigt på himlen så jag gick allt in..
snart dax att ta sig nått att äta igen..

och klockan 18 ska ja ut på promenad med Sanna runt Grums..
gött!
sen blire BB så klart :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback