äntligen!

vart de en promenad igår..
åkte och hämtade upp goa Sanna :)
hon hade även 2 kassar med vinterkläder som Tea kommer kunna ha när hon blir lite större..
jätte fina som Mira haft! KUL!
en matstol med och en lära gå vagn ..matstolen ska ja slipa och måla om tror ja :P
hehe..skaaaa måla om byrån med..ska bara köpa färg nu äntligen :)

skulle vart ut nu med men tappar lusten när ja tänker på vad de blåser ute :S
usssssch!

idag har jag inte gjort så mck inte..
lite fix på möran sen till grums och kasta sopor (sorterar) sen till ica och handla lite..ta ut pengar..betala räkningar och lite överförningar..inte klar med räkningarna än inte :/

men de va riktigt kul att få lön denna månaden :)
trodde inte att de skulle bli så mck som de blev!
så tack mamma för hjälpen..utan dig ingen lön ;) <3 <3 <3
och Anders mamma som ställt upp nåra gånger med :DD

imorrn blire jobba som sagt..
nästa månad blire sämre lön dessvärre..men ska allt överleva :P hehe..
mamma kommer och passar mina små godingar här hemma..då kommer Max bli så glad när jag berättar att mormor kommer hit :)

hallen börjar sakta men säkert bli iordning med..
bara elektrikern som ska komma och fixa resten med airconditionen (stavning?)
och sätta upp pinnen som man hänger jackorna på ..och jag som ska köpa stoppvadd och sy en dyna till sitsen som jag bestämt att vi ska ha..och min duktiga handyman fixat :D hehe..

så mck jag vill ha och så mck jag vill fixa med men inte pengar till de..
och den stora anledningen är att vi sparar till semestern..annars hade vi nog haft de gott ställt..men vill ju betala av så snabbt som möjligt..och airconditionen kosta ju en del den med..och rörmokarn som var här och greja vet ju hur dom ska ta ut med ;)

nej vilket snavvel va?
tar ett brejk och kollar in bröllop på 4ran :)


hihi Tea som sover så gott.. (Max bodysuit har hon på sig med )


Kommentarer
Postat av: motti

Lilla skruttan...

2011-05-25 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback