8 månader

skulle ju ha bloggt igår att Tea blev 8 månader ju!!
alltså fattar inte vart tiden tagit vägen :(
ta mig tillbaka då hon var 2 veckor..så skulel ja snooosa massor!!
kan jag nu med men de är en speciell känsla när dom är så små..
underbara!

tog mig en promenad i regnet igår med..fast de va ganska lugnt bara de sista 5-10 minuterna de började regna mer..men de va riktigt skönt ändå faktiskt!
ska försöka ta mig ut ikväll med..kanske då med min syster i telefon..iaf en bit ska hon få va med ;) sen blir de mer spurt och då kan ja behöva båda armarna :P
funderar på och ta stavarna till hjälp nån dag med :D
woohoo,,

dagen idag har varit DRYG!
usch.. var ut en snabis förut men Max började bråka om att inte ha cykelhjälm på sig när han skulle cykla så de slutade med att vi gick in..men hann undertiden slipa klart sista delen på byrån iaf :D äntligen! sen torka av ute möblerna från all pollen :/

ringt f-kassan har ja gjort med eftersom att jag ska på kurs hela dagen imorrn..
jag ska bli proffs på lotto och keno sörrni.. :D
så då fick dom ta bort en dag för mig..
sen ringde ja tandläkaren med som lysit med sin frånvaro..de hade glömt mig..för ja skulle fått en kallelse i mars..men nu så fick ja en tid i juni iaf..dyrt men inget jag skippar ändå!

letar ny frissa med..alltså inte ny frisyr! =P
utan ett billigare alternativ..
ska ju klippa och slinga denna gången är de tänkt men va fan 1100-1500??? ärligt..nej de lägger jag då inte ut!!!
så jag letar runt här i Grums va de kan kosta..och de ligger de flesta på 900 kr..betydligt bättre..en tar 600 kr..kanske skulle testa henne?
njaaa...jag tror de blir på frontal..får in och prata med Erika och se va hon säger :)


plutta 8 månader <3


fina killen :)

Tea ¨håller på och tränar och tränar på att krypa med men de vill sig inte som hon vill..ett steg sen kastar hon sig sen ett steg osv..men frammåt tar hon sig iaf :P heheh lilla goding..


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hon ÄR inte åtta månader redan, du förstår att det är inte möjligt!!



Hoppas jag slipper mensen, de flesta verkar ju göra de iaf :)



Kram*

2011-05-17 @ 20:46:48
URL: http://mellanmell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback