tänk va skönt!

gårdagen:
vart kanon bra!
och avslutades kl 23 med mck nöjda tjejer skulle jag tro..hallå klockan va 23 lixom ;))
mötte upp mamma vid busstationen ..sen stod vi och vänta på Issa och Madde som skulle komma med bussen 9.30 och de gjorde dom ju..men de klev inte ur bussen inte..haha förens vi vinka ut dom typ nåra gånger ..haha godingar!!

sen knalla vi in till stan och först in på glasögonmagasinet..
för att lämna in mina brillor..så den lilla grejern man har på näsan har ju gått sönder och är lös på ena glaset..för jag har ingen båge runt glaset utan de är näsgrejen bara som håller fast glaset..iaf kommer att kosta 400 kr nått..töli utgift? JAA! men men är man blinn så har man ju inge val..
har visserligen linser med ..men de är skönt att kuynna ta brillorna på kvällen..
så de är bara att betala och se glad ut ..

efter de in snabb sväng in på pressbyrån och köpte tuggummi och frimärke..

sen vart de lite shopping på stan med mammamor..
och Issa och Madde valde att rejsa med barnvagnen dom..haha..så Max och Tea vart nog nöjda dom med..haha..fick iaf en jätte fin klänning av mamma ..tack mamma! <3

ja hunger smyger sig på så vi tog våra FAMILJEbilar och brumma till mc donalds på våxnäs..och de va ju uppskattat kan ja säga! vad som var bäst kan man undra..maten vs lekparken? ;) hehe

kaffesugna som vi vart mamma och jag så åkte vi hem och koka kaffe och tog med oss ut i de konstiga vädret som inte kunde bestämma sig va de skulle va.. men de va gott att sitta där iaf :)) myspys!!
haha vände uppochner på Issa med..jisses va chockad hon vart..men kul tyckte hon de va ^^

när klockan närmade sig 15.30 så knalla vi bort till Sabbe och Tindra för att gå till karmen och grilla korv och leka i lekparken..och när vi hade tänt grillen så började de regna :( typiskt..
men vi tog grejerna och stekte korv hemma hos Sabbe ist. de gick lika bra de :)) hehe
Max hade fått 2 påsar med leksaker med av Sabbes kompis..så gissa en som var nöjd?
hehe Max men en mindre nöjd Anders ;) HAHA..han tycker han har massa att leka med redan..men inte jag ...SCHHH.. hehe

hämta Flisan och åkte hem..Max va dunder trött och Tea lika så, så dom somnade på¨engång..men tjejerna fortsätte kvällen ute..lite lek i sandlådan med vatten blir man aldrig för stor för! sen gick ja ut för att va med och leka..och då vart de limbotävling mellan Issa och Madde..och herregud så duktiga dom är..Issa klara att gå under 62 cm!!! fatta va lågt de är eller?! Så nu har dom bestämmt att dom ska ha limbotävling med Sanna idag och jag ska vara dommare..tacka gudarna för de ;) hahaha

ska nämligen hämta Sanna sen så hon kan va med och käka pannkakor som Madde bestämt :)

kvällspromenaden med Flisan skulle bestå av mig och Madde men Issa kom springandes hon med :) <3 så då gick vi en sväng till lekparken här så nu vet dom vart den är också..men de va nog inte mck att ha tyckte dom..haha..vilket jag kan förstå!

hem och pyssla lite medans jag fixade kvällsmaten..som fick bli leverpastej ala bellanotte macka och ost ala madde med 2 varsina ägg :) seeen vart klcokan 23! och då var de allt natta här på dufvåsen ..

och nu sitter jag och väntar på att dom ska vakna så dagen kan starta här med..hehe..
Tea sovert redan sin första lur hon..och Max är nog inte långt efter för han ligger trött i soffan säger han..
sötingen..

men nu blire en kopp kaffe..




Kommentarer
Postat av: motti

Sötnosar...

2011-06-29 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback