pust

dagen före midsommar så skulle tjejerna hem..Issa och Madde skulle köra dom till Karlstad så de skulle få åka med syster upp så Tindra fick sällskap i bilen.. :)
men de slutade med att jag också åkte med..så Madde åkte med mig och Issa med Sabbe..
perfa..hej hooo lets go..
inte sovit borta på eeevigheter..typ hur gör man?
jag och barna fick ta syster sovrum..så jag och Max i sängen och Tea hade jag resesäng med till..så hon låg i den nere vid fotändan..

riktigt mysigt att komma bort lite..satt uppe och "kolla" på film och stre..var nog mest prat.. hehe..gött de!
klockan 23.30 så kom vi på att de är bäst att lägga sig..för 06 vaknar ju min ahjärtan ;) hehe..tror klockan va 6.20..

midsommar så åkte vi till mormor och morfar i husvagnen på fika :)
myspys de med..Maritha och Krister var där, och kusin Amanda med kille..efter ett tag kom Birgitta :)
men tillslut tyckte Max att de räckte och ville hem..så de va bäst att lyssna..hehe..
svängde förbi mamma och lämnade resesängen där..för de är där vi har den eftersom hon hjälper oss med Tea så mck :)) <3

annars då?

idag var planen att åka till Forshaga och träffa Lotta-jävel..men de vart de inte..
vi skulle ha sets efter lunch men de vart nått missförstånd nånstans så jag hamnade i karlstad..TUR att jag inte åkte till Forshaga och sen ringde till henne utan fick tag på henne när vi va i stan.. :/ trodde inte ja skulle behöva ringa eftersom vi gjort upp men där lärde jag mig en läxa..HAHAH..ajaa inge och sörja över utan får ses en annan dag istället :D

åkte hem till Marielle istället på kaffe och lite prat :)
funka minst lika bra de :))

hemma vid 16 så jag och Max va ute ett tag innan vi kom på att vi var lite hungriga så då knallade vi in och konstaterade att vi inte hade nått hemma..så vi fick med oss pappa och Tea med till Maxi och storhandla..
gött att ha de gjort..
men de va ingen höjdare att ha barnen med sig idag inte :S usch..
Tea som vart lessen i halvlek..och Max som är TROTSIG döden ..huuuuga..
hade lust att sjunka under jorden en sväng..tror Anders mer än gärna hade följt med där en sväng..haha..
vi fick lov och släppa ner Max från vagnen för de gick inte ha en skrikandes unge i den heller..
så han vart ju eld och lågor att han fick gå? SPRINGA!

själv scanna gjorde vi med..smidigt?
njaa sådär..utan barn kanske..
glömde en rabattlapp på blöjor och vanish så jag fick springa in igen..
men de tog inte mer än 5 min..

väl i Grums fick ja springa in på ica för lite som vi glömt inne på Maxi och sen tanka med..
och hemma var de packa upp och in med varor i kyl/frys..

nu slappa i soffan..
ska nog ta en skön dusch..
skulle ju ha vart ut och gått..men de blev för sent för de tyckte ja..
även för sent med målning..av byrå eller slipning av bord-..
måste ha mer färg med..

neeh de va de,de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback