gratis tamej fan..

jaaa hujeda mig va barn kan göra en skogstokig..
räkna till 10 sa du?
och hur många gånger då???
gaaah!!

Max hade bett om att få gå och lägga sig 18.30 och de är ju en bra tid eftersom att han vanligtvis lägger sig då..18.30-19.00 men helt plötsligt kom han på att han var kissig i blöjan sa han..och så fick han syn på mig och Tea som precis kommit innanför dörrn..så vi prata ju lite sen fick han ju gå tillbaka eftersom att han lagt sig..och Tea skulle också få lägga sig..hon somna ju på 5 min typ..utan problem..

meeen Max skulle minsann inte sova..
fast har han bett om att få sova och fått sin välling osv då är de kvällen inge mer med de..
meeeen,,meeeen de tyckte ju inte han..så från 18.30 - 21.00 har han skrikit,bråkat,sprungit upp, kasta sig på dörren/sängen/golvet, blivit klappad på ryggen, hört på ljudband, fått en ny blöja IGEN..och de första var ju om och om igen..
phuuuu..

gissa om man är glad då?
undra jag hur länge han sov på dagis ja?!!
1 timme har han som högst men idag skulle han få sova 30 min mer om han ville för han va så trött..men tror banne mig han har sovit mer än så..för så hääär illa har de aldrig varit..
men imorrn ska han INTE få sova 1 minut mer !!!
hoppas de håller de bara!!!

nej natten nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback