OMFG!

=oooh my fucking gaaaad!!!
säger ja bara vilket spinning pass..tjooo hooo..
trodde jag gick på ett 45 minuters pass..så när jag TRODDE de va sista låten så gav ja jääärnet lixom..men nej nej låt efter låt dök upp så tillslut fick ja fråga en tjej som satt bakom mig va länge de skulle hålla på då sa hon de att de var en timmes pass..HAHAH..snopet värre..
spagettiben hade ja iaf när ja gick där ifrån!!!!
och SANNA tro INTE att jag INTE tänkte på dig..HAHAH,..,

haft Helena m familj här idag också och hälsat på och kikat hur vi bor och gjort lite affärer..
vi köpte nämligen deras pöjks bumbostol :)
ska bli spännande och se va Tea kommer att tycka om den..
hittills har de gått bra de 2 ggrna hon testat den :D vill ju inte att hon ska sitta för länge ifall hon får ont eller nått..

nu väntar ja på att pluttan ska dricka upp vällingen så ska vi sova sen,..
eller ja hon sover medans hon äter hon :)


finaste Max sitter med grodorna han fått av Marielle m. fam :)


finaste plutta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback