Extra

Idag fick jag ett extra pass :)
Passar bra de när man vabbat 2 dagar + va ledig måndag.. Sen ledig i helgen.. Och jag som är väldigt rastlös av mig :)

Jobbade ju igår 14.30- 21.15
Hade ju räknat kassan heeeeelt galet så ringer min chef.. Och pratar med henne och gjorde henne orolig haha.. Seeeen efter 4 ggn ja räkna så fatta jag va jag gjort för fel Hhahah.!! Så ringer min chef igen.. Så vi fick oss ett gott skratt iaf ;) hihi hon blir nog inte förvånad med min virrighet!! Hehe


Grattis till Sanna som fyller 16 år idag :D
Tänk och få vara de igen??!!! Vad kul de skulle va!
Men nu är de nu ju ;D

Sen massa <3 an till min älskling idag <3 och alla andra dagar med förståss, men extra just nu :)

Adjö adjö ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback