tack gode gud att dagen tog slut

igår asså..vilken flopp dag..
usch..

enda bra var väl att träffa Sanna och stri..
sen åka och bada med Cissi, Julia och Nils :)

men idag ska dagen bli bättre..oavsett fast jag inte vet va vi ska göra rikigt förutom em. så skulle vi ses Cissi och barnen..men de är efter 4 nån gång..så de är ju många timmar  tills dess..

igår hämta jag ut ett paket på ica med..
som innehöll barnas uv-kläder som de ska ha i Turkiet..
inte de snyggaste men de va de enda som fanns i deras stl när ja skulle beställa så klart..
annars hade jag tänkt en rosa och en blå dräkt..



Max dräckt :)


och Teas :)

de är väl Tea som kommer använda sin mest skulle jag tro :)
Max satt precis..var i valet och kvalet om ja skulle byta men då skulle han nog drunkna i den nya isåfall..så den får duga över turkiet resan som den är tänkt bara :)



nu ska ja fixa smörgåsar till barna snart..och en kopp kaffe till mig..

Kommentarer
Postat av: Rose

ahh det var det de hade på sig på bilderna, fiffigt undrar om det finns sånt i min stl :P

2011-08-04 @ 12:55:12
URL: http://www.finest.se/rosasblogg
Postat av: simone

ahh de va dom :)) hahah men lätt ..skaffa sån vettja :P

2011-08-04 @ 13:13:18
Postat av: Rose

allt för att behålla min vackra blekhet vet du väl :)

2011-08-04 @ 20:49:02
URL: http://www.finest.se/rosasblogg
Postat av: simone

äsch då..ursäkt till de dåliga pigmentet :P hihi

2011-08-04 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback