sovmorgon tror ja..

beror på hur man ser de..
Max kom ju in till oss redan när vi precis lagt oss typ..
och jisses va han SNURRAR ungen ^^ så jag hade väldigt svårt att somna..tror han med hade de ..
men tillslut kom allt john blund till oss också..och så vaknade vi av Teas stämma 6.50!!! de ni..50 minuters sovmorgon..synn bara att man hade så svårt att somna..men de är alltid skönt att se att man fått sovit liiite extra :)

igår va ju en minst sagt spännande kväll..
då Cissi ringer till mig och är helt skärrad för att de springer en skogsmus på hennes golv!! HAHAHA..
ja herregud va ja skratta! den hade sprungit över hennes fötter när hon satt i soffa...huuvva!!
hade de vart här så har ja ju dött..så förstår hennes skräck!
men jag är inte sämre än att jag skulle åka och rädda henne..
tar självklart med stora sopborsten till hjälp ;P och hoppa in i bilen och möter Cissi i dörren med en liten sopborste..och hon får syn på mig med min stora borste..så kunde vi ju inte annat än skratta!!
meeen..stora stygga mig vågade sig inte den lilla musen fram för :P
moaaahahaha..
hoppas nu bara att de har varit lugn i natt för henne..

nej vänner..nu ska jag fortsätta dricka mina koppar kaffe..innan ja ska bege mig mot grums och hämta upp Sanna och hennes kompis som åker med in till stan..
själv ska ja ju jobba minns ni :P


Kommentarer
Postat av: cissi

tack för hjälpen,du skrämde nog iväg den för jag har inte sett till den nåt mer!:) Så natten var lugn!:)

2011-08-06 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback