did you take your bulle?

ja min engelska är helt enkelt bäst!!!
jobbat idag med andra ord..känns som ja tjatar om samma saker hela tiden..usch va drygt för er..skulle vilja berätta så mck för er men inte över nätet kanske skulle jag börja skriva i ett block?
då berättar jag ju inte för er, vilket känns bra! bara jag själv som behöver belasta mig själv, om mig själv om ni fattar..så slipper ni..räcker ni läser detta..

känner mig allmänt nere :(
inte värd mck..inte behövd..mm allmänt depp..
lessen inombords..inget jag visar er..inget jag kommer visa er..
men så KÄNNER jag!

med detta tragiska inlägg tar ja natten!
hoppas du/ni mår bättre än va jag gör i kväll..

vill bara säga att jag älskar mina barn mest i hela världen utan dom skulle jag inte vara nått..de är dom som gör att de är värt att finnas <3 mina finaste finaste dyrgripar!
mamma älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback