värsta svullen :(

i morse upptäckte jag ett märke på Max kind så jag sa till Anders..ser ut som han blivit biten eller nått...men de va ju inget mer med de..
sen efter jag kom hem från min och Teas tur till Charlstown för byte av ett UV skydd som skulle vart ett regnskydd till vagnen , men fick fel..fast nu är de ett regnskydd iaf..och en tur hos mamma/mormor så kom jag hem till mina grabbar som sitter och äter mat..och så tittar ja på Max och tycker han ser så konstig ut i ansiktet..kinden..men tänkte att han kanske hade mat i munnen..men de hade han ju inte utan han var super svullen..så de sträcker sig lite upp mot ögat..men ringde tll rådgivningen och de tyckte att de inte var någon fara om han var pigg och så..och de är han ju mammas plutt..men tycker så synd om han :(
kan ju vara så enkelt att de är ett myggbett..för dom brukar han kunna få väldigt stora..och mamma är ju allegisk typ mot myggbett..får gigantiska.. får se hur han ser ut i morgon..annars så får vi åka iväg med han..

köpte ju igår en mjuklift till vagnen som sagt..
så idag tog vi oss en promenad allihopp :)
en tur genom slottsbron..
shit de känns att man inte rört på sig iaf..men gött att kunna börja röra på sig igen..

är så glad att jag har Anders med..
helt underbar här hemma.. <3
hur ska jag klara mig utan han sen när han börjar jobba? :(
men men..han ska ta pappaledigt i december :DDD



(myst ner sig med brosans pyjamas )


( våran promenad )


(finaste killen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback