Tapeter och färg

är nu valt till Max nya rum..
ska bli sååå kul och se hur de kommer se ut i slut ändan :)
men först måste RÖRMOKARN hit..vilket tar tid tydligen..
sen så är de inte mck kvar innan de är klart :DDD
woohoo..
vi tänkte köpa nya tapeter till de andra rummet med på en gång..
men jag hinner säkert ändra mig flera gånger ...HAHA..

nyss käkat lunch med..
fick bli en färdigrätt från frysdisken..(vet inte när jag käkade de sist?)
men de är inge vidare precis..men men..
mätt för stunden nu iaf..
kl 14 ska jag hämta Max från dagis med..och där blir de väl att stanna en snabbis för kaffe eller va de va..
sen så ska jag möta mamma på Ö&B så hon ska följa med till vetrinären :)
tack mamma för du ställer upp ^^

imorgon ska bilen lämnas in på verkstad igen!!!
morr..
de som visade sig vara felet i datan när de undersökte varför motorlampan lyste var tydligen inte felet för lampan lyser IGEN!!!
och vi som köpte en sladd för över 500 kr..och så är de inte den sladden de va fel på..KUL!!!
så de blir spännande och se vad som är felet denna gång..

tisdag dagis för Max igen..
onsdag ska ja till Marielle på kaffe på möra kvisten :) efter ja lämnat min skatt på dagis. sen så blir de även en tur till barnmorskan också..
torsdag kommer Sabbe och Tindra på besök :)) då blir de bus minsann..
sen vet ja inte så mck mer...hehe..

nu ska jag ta mig en kopp kaffe..

just ja..har gjort min röst hörd idag med..
gör de du med!!!
RÖSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback