oxhälja...

då var den över :)
skönt men ändå så hade jag velat gått mer..
men inte illa att jag orkade de jag gjorde..haha..
ischias och höggravid :P huga..och en 20 månaders Max :)
men hade ju syster till hjälp för att underhålla honom och köra vagnen emellan åt..
Max var väl inte lika road av marken som en annan men..eller ja..
jag var halv road jag med..pga..ja gissa?
men de var mysigt och trevligt iaf..
kom upp till syster och drack en kopp kaffe sen ut på stan..gick runt ett varv..
mötte syster 2 efetr halva varvet som följde med oss..
så då gick vi och käkade mat på torggrillen som hade strömavbrott imellan varven..hehe..
men men..mat fick vi..
sen vart de lite gåing igen..
Max fick en bärgningsbil m. en bil till de..och så köpte jag en traktor med ett flak med stockar på till honom..och mamma fick han en polisbil av som blinkar och förmodligen skulle låta med..men de gör den inte...(inte mig emot;) handlade godisremmar till äsklingen och marknadsnougat till mig..
så gick vi upp till mormor en sväng med..där fanns Maritha,Krister, Therece och Elias..sen kom morbror Daniel med..fast då var vi på uttågande vi typ..
men innan vi  gick så vart de kaffe och rispudding med hemmagjord äppelmos som mormor gjort..jisses så god!!!
sen vart de till tivolit så brudarna Nilsson kunde få åka lite karuseller :) de är lycka för dom de ^^
men men vet ju själv va roligt man tycker de är :P men 35 SPÄNN FÖR EN KARUSELL!!!!!
usch..svindyrt ju...
fanns ingen som Max kunde åka tyckte ja :(
synd..hade ju varit roligt..men men..nästa år ..
hm.mer då?
neeh sen vart de nog till att börja leta sig uppåt så färden hem kunde starta..vilket blev 17.15 tror ja..
och vi var där vid 10 :) inte illa..

så nu är de fritt fram för den lilla i magen :)
kanske sätter igång nått efter denna promenaden idag ;)
äsch eller de tror ja inte..


just ja..
Max gjorde nr 2 på pottan när vi kom hem idag med..
såå kul :)
(hahah, de förstår man bara om man har barn själv)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback