Nu är de kört!!!

för brudarna här hemma..
(katterna)
har nu bokat tid för kastrering..så den 4 oktober ska dom kastreras..
känns lite sorgligt eftersom jag gärna skulle velat haft kull på dom men va fan..ORK????
tid? pengar?
de blir ju inte gratis precis heller..kostar ju 800 kr per katt sen så blir de chipmärkning på Bettan..
(veeeet skulle gjort de för länge sen, men nu blir de av iaf) måste ju de nu när vi har rastgård och allt..känns tryggare så lixom..

höll på och få en hjärtinfarkt förut med..
öppnade telia räkning som hade kommit och på den stod de att vi skulle betala 2600 ungefär..
trodde jag skulle trilla av stolen..
meeeeeen så hade de blitt nått fel när vi ändrat abonnemang att de tog ut avgift för uppsägning som tydligen kostar 1800 kr..fast vi har ju inte sagt upp nått egentligen bara bytt till dyrare visserligen men inte SÅÅÅ dyrt..HAHA.. till tvilling abonnemang därimot.. aja..men de löste sig iaf..och vi kan kasta den räkningen så får vi ny...ist..

nej nu ska jag börja göra natten för Max..
för han är inte på tipp topp humör precis..
har varit halv vän med mamma och mig på ÖB idag..hehe..
lillfjanten..

så bättre kasta han i säng om de är det han behöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback