mck..

som jag vill hinna med under tiden Max är på dagis..
men va tusan är ju dödstrött..
la mig i soffan en stund förut efter jag lämnat Max då..
sov väl kanske en timme..
sen fick de bli dammsugning..laga mat..äta..
och nyss skurat golven..och snart ska jag hämta Max.. :)

så undervåningen får de bli imorgon att städa..

har tvätt som ska vikas och en maskin som ska slås på också..men de får bli när älskling kommer hem de..

få se hur de går med bilen idag då..
lämnade ju in den igen för lampan lyser fortfarande trots sladdbyte..
ska bli intressant att höra..

bf i morgon med :)
så är de väl dax att börja räkna upp sen ist för ner dagrna haha..
men förde vill jha slippa höra: HAR DU INTE FÅTT ÄN?
NU FÅR ALLT BEBISEN KOMMA! jaaaaa de vill jag med!! men kan inte påverka ändå..så tyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback