Lördags-nöje

Max har haft fullt upp med att titta på pappa när han renoverar..
för igår äntligen kom de allt en rörmokare..
inte den som egentligen skulle vart här från första början men spelar absolut ingen roll..
huvudsaken är ju att de blir gjort och de blev de..
så idag har han kunnat sätta upp en vägg, samt stänga sista väggen som gjort att vi kunna gått in tillgaraget innifrån..annars är vi tvungna att gå yttervägen..men men..mig kvittar de..mer Anders som stör sig eftersom att de är han som pysslar i garaget..
sen så kom fönstret upp också--
de va jag med och satte upp..
de ni..
höll i 2 pinnar först..seeen stod jag på insidan och Anders fick klättra på utsidan med stege upp och så tog ja emot fönstret lite innifrån..aa..svårt att förklara..men har tagit lite foton iaf..så kan ni se hur de gått till lite..
men väntar lite med att lägga ut dom tills de blir klart :P

hela dagen så ska jag ha gjort en trolldeg till Max men de får bli i morgon..
har ju noll ork..
sen så har vi lyssnat på massa låtar på datorn och så...
med rörekser såklart :)
de är skoj de..
se så vart de ju en tupplur..både för mig och Max..
gott..men nästan så jag behöver vila på vilan..som med semester på semestern lixom..

min syster vill låna Max någon dag framöver med..
men de får bli när liten tittat ut har ja tänkt..
kan va kul för han och få massa uppmärksamhet av kusin och moster :)
men hur ska mamma klara sig från sin prins?
de är stora frågan mer tror ja..HAHA..
har ju lixom inget behov av att ha honom sovandes borta..men men..klart jag blir tvungen att dela med mig av charmtrollet mitt..

Max har haft massa mys med ostkrokar idag han..
mormor som lärt han älska dom..
så de passar bra att köpa till han..enkelt och gott..

inte länge kvar tills han ska få gå och lägga sig heller..
eller ja kanske 1 timme eller 1 1/2 kvar men endå snart..

själv ska jag se om ja kan få klå älskling i yatzy i kväll :)
var ett tag sen nu så..
jäjä..de återstår och se..


lite saft blev de till krokarna med :)






ja på dessa bilder så sitter han och tittar på när pappa sätter in fönstret i hans rum..
med sina snacks..

Kommentarer
Postat av: Rose

Åhh ska bli så spännande att se när det blir klart :D

2010-09-11 @ 19:48:41
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

hehe jajamensan.. :)

fått hem tapeter och färg nu så :)

2010-09-11 @ 21:03:37
Postat av: Carro

Haha! Så söt! Arbetsledar'n ;)

2010-09-16 @ 23:21:39
URL: http://www.nattstad.se/Caroline.J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback