heybaberiba..

vilken kaos de kan kännas som..
haha..
när den ena tystnar låter den andra..
men helt underbart :)

båda sover nu...Max var så trött så trött här vid 12.30 så de va bums i säng..
han hjälper pappa med att lägga golvet i hans rum..men inte så lätt med massa roliga grejer att ta från pappa så han blir tokig..haha..och så kommer han till mig och skruttan och ska mysa och pussa..och trycka lite extra hårt på henne för då får han en reaktion från mig med..

MEEEEN ¨så duktig han är...pussar och ger tutten till henne ..
klappar på henne och pratar massor..sen ska de bjudas på de ena och de andra.^^ saft ostkrokar typ..:P
och även mat när vi äter så vill han dela med sig..så han är så go med henne..kul och se..och de värmer i heeela hjärtat..

sen my big love..
är helt underbar här hemma..
hjälper till och står i..
med barn och renovering slits han..
går upp på natten och tar hand om Max..förövrigt ger väldigt mck uppmärksamhet till plutten..eftersom att jag blir mck sittandes med Tea..
älskar dig!

måste verkligen byta blöjor till Tea med..
libros nr 1 är ju rena rama skiiiiiiiiiiiten..
så de får allt bli pampers till henne..ska se om jag inte kan få byta ett blöjpaket som inte är öppnat och hoppas på de bästa..

just ja imorgon ska Max till tandläkaren..hehe..
ska bli kul och höra vad dom har att säga..

nej nu ska jag pyssla lite här hemma..

Kommentarer
Postat av: Rose

ska bli så kul att komma upp te värmland, få krama på dig, gratta den stolta fadern pussa på Max och snosa bebis :) och inte att glömma spana in det nya rummet.

2010-09-19 @ 15:11:34
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

ja de ska bli roligt med besök :)) och de ska bli så kul och se vad du säger om rummet..hehe..

2010-09-19 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback