frisören..

imorgon blir de frissan för Maya :P hehe
lite trimmning av päls..
sen jäklar ska jag fajtas med henne om de nu ska bli blod,svett och tårar..HAHA..
eller? njaa..låter ju bra iaf..
haha..
Sofia ska få klippa klorna med ^^
fast visst de kanske jag kan nu när hon börjar gå in i löp..
för Bettan har ju nyss löpt..och håller på och lugnar ner sig tack och lov..
så ska nästa börja :S
sen i natt så kom ja upp och då var de en av dom som spytt..
usch riktigt trött på kissekatter nu kan ja säga..
men men..älskar ju de små hårbollarna med..

sitter och käkar de sista bitarna som finns kvar av nougaten..
gott gott..
Max har ja precis lagt..
gott för plutten och få sova middag :)
han sov minnsan hela natten inatt..men de är inte konstigt..
efter en heldag på oxhälja ^^

så nu ska jag nog också ta och vila ögen..
trots att jag låg till 9..meeen då är jag ju upp på natten och kissar med :P hehe..sen 06 var ja upp och gav Max en flaska.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback