aldrig i livet!

att jag skulle kumnna sitta ensam och käka ute sa jag förr..
men jisses så skönt de egentligen är :)

efter jag hade varit hos barnmorskan som de gick bra hos denna gång :P så åkte jag ut till bergvik och skulle kolla på en mössa till Max..
känns som de är dags för de vissa mornar..han har ju knappt nått hår gossen..
så knallade in på Polarn och pyret, och hittade en bra bomullsmössa med tunnt fleece i :)
en beige/vit randig ..kanon,,
passade även på och kikade i butikerna vad de erbjuder för overaller till de små..
gillar ju polarns overall men de hade inte rätta storlekarna som jag ville titta på inne..
sen gillade jag en inne på coop..deras märke friens..som fått väldigt bra i : vi föräldrars test.
fina vare de med..kanske vore nått? 150 kr billigare än pop.s hehe..
sak samma egentligen..huvudsaken att de värmer..

sen började de kurra i magen så då hoppade jag in på doncan och tog ett meal..
mätt och belåten så åkte jag och hämtade Max..30 min tidigare vart de..de ville bjuda på fika men jah kände att jag bara ville hem efter allt flackande..
så nu snart ska jag laga mat till grabbarna här hemma..
men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback