2 timmars intervaller..

är de som gäller på natten nu..hehe
jag som precis vant mig med en gång per natt..och få sova lite längre på morron :P
fast känner mig trotsallt ganska utvilad :)

Anders är iväg med Max till tandläkaren han..
fuskit!
hade jag med velat..men hade väl blivit lite väl många i de där rummet om vi alla skulle vara med..hehe..
kul för Anders med ^^

imorse när Tea vaknade så Max in och började busa på en gång..hängde och slängde på min rygg och va värsta bus ungen..såååå underbart gooo... mammas lilla hjärta!!!
så kom Anders och la sig raklång och sträckte på sig..och då gjorde Max samma sak..hehe..såg så kul ut..
pappas pöjk de där.. ^^

idag blir de nog att ta sig en tur till Grums och handla lite..
passa på när Max är på dagis sen en liten stund :)
så han får berätta för sina kompisar att han blivit storebror.. <3

få se när Sanna har vägarna förbi och titta på lillasyster och stri lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback