-18 kg

ja här snabb-bantas de ;) hehe
har gått ner 18 kg iaf utav alla kg jag gick upp :/
huuuuh..
men många kg:n kvar tills jag är nöjd..
gick upp 30 kg nu så 12 kg kvar utav gravid kg:na sen vill jag ner 8 till...så med andra ord..ska jag ner 20 kg till...de känns tyngre kan ja säga..
men men...
jag vet ju hur man gör..frågan är bara om jag GÖR de..
meeeen ska komma igång och träna igen..men ska låta kroppen återhämta sig lite först..
så de får bli vanliga promenader till en början :)

riktigt kallt börjar de bli ute med..
usch..
4.8 grader i morse vid 8.30 :/
svårt att veta hur ja ska klä Max med..
hur klär ni era barn nu?

Max har blivit så himmla duktig på att prata..
är så roligt att höra honom..man blir ju så snopen när han helt plötsligt drar på med en mening eller ord som man inte hört han säga förut..sen så sjungs de ju väldigt mck..och han har blivit så himmla duktig på och kunna dom :)
meeeen han är inne i en period då han ska knuffas och slå :(
så tråkigt..
på dagis hade han varit på de äldre barnen tydligen och knuffats..
sen hade han och bundisen Nils vart i luven på varandra..så hade hade fått sig ett rivmärke i ansiktet..
som sagt kramas dom inte dessa gossar så pucklar dom på varandra..HAHA..

jaja..de ska väl testas antar ja..
men försöker att få bort detta med att slåss..fast de är ju inte så lätt..
han är ju trots allt bara 21 månader..IDAG!! :DDD

plutta ligger och sover brevid mig här..
ska till bvc sen och väga och mäta första gången :)
blir kul och se vad hon väger ^^
och så kolla upp hennes prickar som hon har över hela kroppen typ..
tror de kan vara värmen..
eller nått som jag har käkat som övergår till bröstmjölken..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag hörde att det hade varit lite bråk emellan dom,får ju rapport av storasyter vettu! Hon talade om att nu får jag misann ta tag i Nils o säga att han får skärpa sig o inte vara så elak mot stackars Max,så när jag frågade om inte Max gör nåt tillbaka när Nils är dum så svarade hon bara att Max gör aldrig nåt mot Nils,det är bara han som är dum,o hon tyckte ju jättesynd om Max!Jag sa till Julia att dom klarar nog det där själva eller va tror du? nja det visste hon inte! hehe dom är söta dom små liven! Men detta med kläder på morgonen nu är inte lätt,men här gör vi med typ en munkjacka o en fleecetröja utanpå,så är det ju bara att ta av munkjackan frampå dagen när det har blivit varmare,o självklart tunna vantar o en mössa!

Vore kul att ta en fika nån dag o töla lite,o få glutta på den lilla!

Ska ni på föräldramötet i morrn förresten?

2010-09-28 @ 10:46:50
Postat av: simone

HAHA!! va go hon är Julia..

såå klart gööör inte Max nååååågonting ;)))

haha..nej då..tydligen hade han varit på hugget den dagen..bara bra att han får igen..

jaa nu får vi ta tag i denna fikan :D

nej de blir nog inge möte för oss..jag känner att de blir stressigt för min del med amning och så sen så ska vi besikta bilen och Sanna kommer och grejer..annars hade jag gärna kommit :)

2010-09-28 @ 19:23:43
Postat av: Anonym

Ja vi får se efter i dag om jag kommer att vara fortsatt sjukskriven eller inte! om jag blir det är jag ju hemma på dagarna o vi kanske kan lyckas klämma in en fika;)

Nej det är lite bökigt det där när man ammar o ska i väg nånstans,blir lite stressigt!:)

2010-09-29 @ 07:56:49
Postat av: simone

ja okej..jaa men nån fika ska vi allt kunna klämma in..hehe..

ja och jag är inte så bekväm med att amma ibland folk..

2010-09-29 @ 09:57:52
Postat av: cissi

jag blev sjukskriven en vecka till,så vi kanske kan få till en fika till veckan,du kan väl skicka ditt mobilnr till mig i inboxen på facebook så kan jag ju skicka ett sms så får vi se när det passar!

2010-09-29 @ 16:41:33
Postat av: simone

ah kanon! men de gör jag :D

2010-09-29 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback