vilken natt!

jisses..
någon där uppe vill mig väl trotsallt :DDD
Tea somnade ca 22.00 ordentligt..sen sov hon till 05.30 !! de ni..
och då fick hon mat sen somnade om till kanske 08..ville ha mat igen..somnar om vid 10..
och då tar vi oss en tur till den stooooooooora marknaden i Grums..
handlar som vanligt med honungsmarinerad lax..med potatisgratäng och fetaostsallad..
lite marknadsnougat och remmar..dessa är standar för oss :)
(Tea sover fortfarande under denna tid)
vi äter och sen lägger en väääldigt trött Max som inte visste vad han skulle göra tillslut...palla inte med maten eller nått..bara var ledsen :( så han fick sova istället..och sover fortfarande..
Anders sover han med..
och Tea också!!! hon har snart sovit 4 timmar.. herregud..
jag då?
nej...jag kommer inte till ro och kunna lägga mig..
fattar inte varför?

när vi får pengar nu så blir de att inhandla en overall till Max..
är ju minusgrader på mörakvisten nu ju..
behövs en overall på vägen till dagis då ju..
under dagen får han väl använda överdragsbyxor om de är varmt..eller fleecebyxorna..
ahh de kan välja iaf..bara han inte fryser är ju huvudsaken...
men vet inte vad ja ska köpa för någon än..
förslag?

förslag på bra mössa och vantar behövs med ;)

Tea har nog så hon klarar sig tror ja..
en mössa till henne bara så ska de nog gå..

usch nu börjar tiden då ja får så torra händer med..usch..
ser nu va fnasiga de ser ut :/ smörj smörj smörj får de bli..

nej nu ska ja slappa innan mina älsklingar vaknar..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback