nääääääj!

inte än, får snön komma!
fööööör tidigt ju..herregud...
jaja..små vitt ute så inte mck att göra åt..
byta däck på bilen och se glad ut helt enkelt..och hoppas att vi håller oss på vägen detta året med..
klarade de ju förra året så...och då körde jag väldigt mck eftersom att jag jobbade helg..och de va i snöoväder och mörker ibland..fattar inte att ja palla de..med tanke på min rädsla?!
hmm..jäjä..blir intressant detta :)

tur att jag handlade vinteroverall till Max iaf!
och ett par vantar..
men de behövs ju en drös till..så de får ja handla nåra till nu när ja får pengar..
usch denna handligen..fattar inte hur ja ska få ihop detta asså..
bidrag nån? HAHAH..

nej nu åker kaffe bryggaren på!

adjö så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback