whaT a daY

Idag måndag..
Max har sovit dåligt i natt..
vaknade första gången strax efter 03 tror ja klockan va..sen va de väl en gång i timmen typ..så Anders fick gå tillbaka med han 2 ggr..men tillsut somnade han om och kom in till mig och Tea kl 08.10 hade råkat stängt av klockan..
för Max skulle ju till dagis så fort upp och göra oss i ordning..vart 20 minuter sen..men men..
de gör ju inget.. han hade ju kunnat varit hemma med men ja skulle in till stan och knalla lite på bergvik..och då har han roligare på dagis tyckte ja :)

på bergvik shoppade ja tomtedräkt till Max som han ska ha på luciafirandet :) så söt så..
sen vart de strumpor, en film, 2 tuggleksaker till Tea och en julklapp till ett av mina syskonbarn ..
just ja när vi gick till bilen i morse så låg backspegeln på Max sida på backen..bara spegeln då.. dret..
så de blir att beställa en ny..

efter vi gick och hämtade godingen på dagis så stannade vi ute i snön och lekte och busa..
körde runt på sulkyn ett tag..sen gick vi på baksidan och gjorde snökakor ;) och åkte lite kana..
Tea sov gott i vagnen hon :)

nu ska ja se på hollywoodfruarna..


denna är rolig att köra med :)


de åks kana :)


sötaste nissen ^^


sötnöten <3


aaw..söt..

Kommentarer
Postat av: Emeli

Lilla sötnos! <3

Jag har länkat till din blogg i min, la upp den där söta bilden som jag snodde från din facebook också, hoppas det är lugnt ;) kram /Emeli

2010-11-23 @ 17:50:29
URL: http://www.milliina.se
Postat av: simone

ingen fara vettu :)

2010-11-23 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback