växer ut..

ja ni..
jag vill ha förändring men ändå inte med mitt hår..
jag vet att om ja klipper av för mck kommer ja ångra mig super mck..
har ju inte direkt kort hår precis..går ju som sagt ner till svanken..de längsta iaf..sen är de ju uppklippt..
men funderar på om ja skulle klippa lugg iaf..för de växer ju ut fort..
mitt hår växer nämligen otroligt sakta..
hade så här långt hår sist ja va 6 år..och bestämde mig för att klippa av de i page..och jag tror både jag och mamma satt och grina..asg..
sen klippte jag ganska mck i 1 an i gymnasiet..från mitten av ryggen till axlarna..efter de lät ja de växa igen..så jag har ju alltid haft långt på nått vis..men ja trivs ju i de med..likadant som att någon trivs bra i kort lixom och skulle behöva spara till långt..
så fegis är ja när de gäller mitt kära hår..men lugg tror ja jag ska köra på..
brukar klippa snedlugg ivanliga fall..som går strax vi glasögonen..men nu blir de lugg ovanför ögonbrynen..
vad tycker ni?
ska ja?

får besök ikväll med förmodligen..
vore skoj..
Marielle som har tänkt sig en liten tripp hit..kul..
alltid ja som flänger annars..
förutom syskona då som kmr titt som tätt :)

nu ska jag slappa medans mina små ögonstenar sover :)

just ja linser ska testas snart med :)

Kommentarer
Postat av: Rose

tycker du ska klippa lugg låter snyggt och jag får upp en bild i huvvet, kan vara nåt gammalt skolfoto av dig möjligen. Men som sagt tror du passar skit bra i det :)

2010-11-25 @ 22:04:43
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

ja skulle de bli förjävligt så får ja sätta upp den med hårspännen då :P

2010-11-25 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback