TRÖtt

tröttare , tröttast känns de som..
la mig vid 00 så vakna Tea vid 03 tror ja,,och Max 06 :)
YEs here we go!

gårdagen mer då?
Max på dagis..
sen handla vi ja och Tea..laga mat och stack efter de till Cissi och tjata lite och drack kaffe :)
alltid lika trevligt!
Tea var väl lite lätt hysterisk till en början men hon kom till ro och somna tillslut..

sen kröp suget efter kladdkaka på efter pratat med syster Sandra som hade gjort de hemma hos sig så nu ville jag med ha de :P
hehe..

så jag fick Sanna till att komma och baka med mig :) <3
fast vi käka väl inte förens 22 eller nått :P hehe..
hon ligger och sover hon..kanske skulle gå ner tillna?! moahahha..
nej da så elak ska ja inte va, på hennes lov ^^

näe nu blire frukost för mig och Max

Kommentarer
Postat av: Fröken C

Ja, vi känner henne bäst. Och jag tyckte det lät så konstigt att vi skulle diskutera saken?! Det märker väl vi om hon vill eller inte. Tänker inte be BVC om lov först. Inte en chans.

Tack för tipset, ska försöka komma ihåg det när det är dax för provsmakning ;D

Allt bra med er? :)

2010-11-04 @ 13:30:58
URL: http://frokencatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback