Olle my man!


(Max är med och skottar, brukar ha vantarna innanför overallen men de va tvungen att gå snabbt nu ;P)


(Tea sliter hårt)

igår:
lämna Max på dagis 9..
medans Cissi så snäll höll Tea sällskap ute vid bilen :)
tack och bock!
sen hem och så skulle jag görs SÅÅÅ mck..
men va hann jag?
föra över bilder från digital kameran och mobilen till datorn där nere..
men blir inte klok på den datorn,..för jag HATAR bildprogrammet vi har i den..(picasa 3) eller va f*n de heter..
så Kristian ska komma och hjälpa mig till veckan och ta bort de och lägga in de ja hade innan..va de nu va?
Rosa vet du vad de heter?
vi hade väl samma program tror ja..

sen bar de iväg till Grums ..till bvc..på "må bra samtal" kl 13..meeeeen kom inte in förens 13.15..måttligt glad då kan ja säga..
så jag bara: aa du har en kvart på dig och fråga hur ja mår :P (inte mitt fel att hon dryga ju) skulle ju inte på ica med och handla tvättmedel..och de glömde ja ju så klart först men kom på de precis när ja skulle gå så in igen..sen ska ju Max hämtas kl 14.. inte så snyggt och bli sen när man är mammaledig kanske?
och inte borde bli sen iaf :P hehe..men ja kom allt i tid..

väl hemma så tänkte ja att jag kan va snäll och skotta åt min händy män! (Anders) så jag och Max börjar och skotta undan lite och då hör ja grannen Olle ropa på mig att han kommer och tar de?!! eehh okej tycker ja..så då kom han med snöslunga ^^ AAAWW va snällt av han :)
så ja sa till Olle att detta ska ja säga till Anders att jag gjort ;P hehe men när Anders kom hem så sa han har Olle vart här och skottat!! :OOO jaahaa..jaa..fast vi började ju sa ja till Anders iaf ^^ HA..

idag:
inte gjort mck..
tagit ner rullgardinerna ute på den inglasade balkongen..
huuwa för de äckliga spindlar jag och Max fick ta hand om :S
så nu ska bara möblerna torkas av så ska dom in i garaget..
MEN gardinerna är nere iaf..
gött..

lagat mat..
så avancerat som pulvermos och morfarkorv (kok korv)
och majs..så får ja inte glömma.. ooo   iiii (oliv) Max älskar de :P
nu så sover han och Tea med..och jag har satt mig vid denna kära dator en stund..innan rulliansen börjar igen..
funderar på och byta rum till Max då :)

men hej så länge..



Kommentarer
Postat av: Marielle

En granne som Olle skulle alla ha! :D Synd bara att Anders såg att de inte kunde ha varit du ;)



Lägg ut kort på Max rum sen :D (Skrev Sams rum först, jisses)



Kraaam

2010-11-11 @ 15:56:15
URL: http://mellanmell.blogspot.com
Postat av: simone

ja men ja sa till Anders att tanken va god..hade ju börjat lite ju :P

lägger ut kort när rummet är klart..måste ha ny säng först..annars kan ja inte hänga upp tavlor och grejs heheh

2010-11-11 @ 20:58:11
Postat av: Rose

Hmm jadu vafan hette det programmet för du menar det jag råkade göra om Max till en misshandlad smurf i va?

Har det inte på min dator nu men tror det var nåt standard program (som följde med xp kanske)

2010-11-11 @ 23:14:15
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

HAHAH..jaaa precis..kan du förklara de för Kristian..för han ska hjälpa mig och få de..bara han evt vilket ja menar..gillade de programmet :)

2010-11-12 @ 10:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback