farsdag

jahapp..farsdag i morgon då..
11 1/2 år sen pappa gick bort..tiden går så fort..kan knappt förstå..
undra hur mitt liv hade sett ut om han levde idag?
den frågan får ja alltid fundera på..
men de hade nog inte sett ut som de gör iaf..de är ja mck säker på..
fast de som är säkert är att de finns så HIMLA många roliga historier om gubben ^^
och jag skulle kunna höra dom om och om igen varje dag..för jisses va pappa hittade på..
visa kineser hur man ska spola av tak... eller åker runt med en HOGGORM i huven..AHAHAH..
jaa.mck mer finns de..men 2 två är mina favoriter..min morfar och min morbror brukar alltid när ja träffar dom bjuda på en "Jerry historia"
men tyvärr så levde min pappa inget sunt liv..utan de va alkohol som gällde..i STORA mängder..så hans hjärta pallade inte mer.. 43 år..

imorgon är de Anders som ska firas då..
blir inge värre ..
Sanna kommer och ska fira med..skojsigt! :)
då blir Max glad..
pratar mck om Sanna..och lyckan var ju stor när hon va med i gv nytt med..
så ni där ute..
RÖSTA NU PÅ SANNA!
för grums lucia :))


satan smakade popcorn av Max igår..så nu sitter de fast i en tand..jävla dret..att jag aldrig lär mig att INTE äta popcorn!!!!

nej ska försöka lösa detta med tandborsten och SÖMN..



Kommentarer
Postat av: motti

Fyy ja va tiden går,men han finns mä oss,,.

Du får fixa lite röstkort på Sanna..så lägger ja min röst...kram så hörs vi imorron..

2010-11-14 @ 23:28:08
Postat av: motti

Fyy ja va tiden går,men han finns mä oss,,.

Du får fixa lite röstkort på Sanna..så lägger ja min röst...kram så hörs vi imorron..

2010-11-14 @ 23:30:20
Postat av: simone

ja den gör ju de..

men mamma de kan inte ja fixa..haha..

du får rösta i Grums..på ica..i spelboa ;)

2010-11-15 @ 06:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback