Dag 03 – Mina föräldrar

skulle jag emd kunna skapa en novell om :P
men besparar er de! hah..

Pappa: ja han har jag väl skrivit om ganska så nyligen..
han fanns i mitt liv i 12 år..ALLDELES för lite! han dog när han var 43 år.
alkoholist och spelberonde..men världens saknaste ändå..
han hade hade mck skoj för sig..och lämnat många roliga minnen..
hade velat haft han i livet nu..hade varit så roligt..för ja tror de hade sett annorlunda ut..

saknar dig!

Mamma: ingen trodde nog att jag skulle flytta från min mamma :P
vi sa alltid att vi skulle ha en varsin gungstol och sitta brevid varandra och stri..
men nu bor hon själv på våxnäs med "min" hund Flisan som goaste sällskap..
47 år, förtidpensionär..tror de heter så :P hah. så gungstolsvarning alltså ;)
ringer typ varje morron till henne och frågar hur hon ska lägga upp dagen..så då¨har ja koll på henne..hehe
vakthunn som ja är..hon har ju inte blivit av med mig helt bara för att jag flytta ..haha..

älskar dig!

Kommentarer
Postat av: motti

Smulis,,flisan har aldrig vart din hund,Min hela tiden..Skrattar 47 å gungstolsvarning,,ha ha ja du är för go...Uppskattar att du ringer o leker vakthund,,ibland,,,ler...

2010-11-26 @ 00:01:59
Postat av: motti

LÖÖV youuu

2010-11-26 @ 00:04:52
Postat av: simone

haha..mamma du ska ALLTID uppskatta att ja ringer som vakthunn..inta bara ibland ;)

Flisan är min, de vet du :D

2010-11-26 @ 06:47:23
Postat av: Sandra

Asså .. de e ju så att slickepottan e ju min !!!

2010-11-26 @ 21:26:46
Postat av: simone

du fam. allergiker! se till och bli fri från allergi först..så diskuterar vi sen ;))

2010-11-26 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback