Dag 01 – Om mig

oj oj..skulle kunna skriva en novell ..tror ja :P
men de ska jag inte göra nu ^^
så vem är jag då?

Jag heter Simone Madelen Gustafsson <- än så länge ;) ( ska inte gifta mig nu om ni tror de) men nån gång ska jag väl även göra de..
jag är 23 år .
Har 2 barn+1 bonus (fast inget barn dåra,utan tonårig^^ fast hon bor hos sin mamma men kommer och går som hon vill här så klart :) 
tillsammans med min underbara sambo.
Vi bor i hus som är under renovering..rädd för att de alltid kommer att vara så..
om ja känner mig själv så vi man alltid fixa nått..fast de är ju de som är charmen med ett hus också..man KAN/FÅR om man vill.
lever nyktert som många fler skulle behöva..men antingen förnekar man eller så är dom väl rädda för att få ett värdigt liv?! men rädsla är ingen lek..huvudsaken är att JAG är nykter så får alla andra göra som dom vill..
rökte i 10 år men slutade efter jag fick mitt första barn..men ska inte sticka under stolen med att jag är sugen ibland..inte för att jag skulle gå och köpas ett paket men..suget kommer fortfarande efter snart 2 år utan!
jojjo bantar som alla andra :P
hm..nu har ja minskat novellen vääääldigt mck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback