vilken dag...

morsdag..
känns som de varit en långdag..
älskling skulle bjuda på frukost i sängen men tänkte att de va bättre jag fick de uppe i stället..
ifall jag skulle spilla kaffe och så, sen otypligt med min mage och allt..såå söt!!!
så när jag kom upp så fanns de kokta ägg och nybryggt kaffe..som vanligt om han går upp före mig..
de är så underbart..och vääääldigt uppskattat!!!!!! <3

sen så fick jag en jätte fin armlänk som jag berättat om :)
hur nöjd som helst!!!!!..tack åter igen!

jag och Max gick ut en stund efter lunch..
som bestod av köttfärs & bulgur m. sallad :)
Anders som fixade de med..

väl inne igen så fick jag börjad med nått att käka jag med..
så jag gräddade våfflor och vispade grädde..
inga fel de heller..

efter de tog jag fram dammsugarn..
som vanligt min trogne Max vid min sida..
äääälskar att hjälpa mamma att dammsuga..
så jag måste köpa en egen till han..men Anders säger att jag förstör han då..HAHAH..
skura fick jag göra ifred för då badade plutten :)

sen lite lek..och bums i säng efter en flarra välling..

imorgon blir de dagis för hans del..och jag ska till charlstown..
träffa mor..och byta ett par byxor.. :)

men nu blir de ica!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Inte visste ja att du var gravid =)

Stort grattis till er bägge..

Kram

2010-06-02 @ 15:34:23
Postat av: simone

tack så mycket ^^

jo jag är beräknad tills den 8 sep :)

2010-06-02 @ 18:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback