tisdag...

jahapp..
Jobbat en kort dag idag..9-13 men de var alldeles lagomt..
lite jobbigt var de att jag fick min första kaffe kopp först när jag kom hem..
trodde ju självklart att de skulle bjuda på en kopp på dagis :/ hahah..
de brukar ju de..
så jag har haft en väldans huvudvärk hela dagen..
försvann en stund förut..men kom tillbaka lika snabbt tror ja..

tanka bilen full förut med..jisses va dyrt de är med benisn asså..486 kr för full tank på 30 l !!!
men men..

Max har varit på väldigt gott humör idag och varit så gosig och kramig..
gott de :)
mamma snos onge..

<333

på fredag ska jag träffa Rosa..
ska bli roligt..:))
hon ska påska i Grums..
få se om de händer nått denna påsk då :P hahah
brukar ju ha gjort de..eller är de möjligtvis så att de gjorde de enbart när vi drack måntro?
haha..
ansikte som skrapas upp eller öra som trillar halft av..
ja jisses...lite av vad som kan hända på påsk..

Kommentarer
Postat av: Rose

nej dom värre grejerna har ju hänt när jag drack men har hunnit med lunginflammation och nåt som påminde om en lätt matförgiftning med ;P fast var bara det sist nämda när jag va nykter vid närmare eftertanke förra året hände inget så är lite nervös för i år :P

2010-03-31 @ 11:03:00
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

ja de är väl förväl att vi inte dricker nu..hahah

2010-03-31 @ 14:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback