strejk?

har mina kära bloggare gått i strejk eller?
hm..vänta...kanske har dom ett liv? haha..

Lämnat Max på dagis idag..och de var första gången som han kunde säga hej då till mig :)
för annars så brukar han bli ledsen när jag går..men idag gick de bra ..så roligt ^^

när jag kom hem så var de bara att ta tag i städningen..
för herregud så grusit de var..
dammat, damsugit, skurat, tömt och fyllt diskmaskinen samt tvättmaskinen..
sen vart de första koppen kaffe efter de..välförkänt..:)

nu så har jag lagat mat..och käkat..
potatis m. ostsnitzel och cafe de paris sås m. stekt lök OCH frysta grönsaker..
gott gott..
så då får de bli en påtår :P


Kommentarer
Postat av: Rose

haha ska du säga ;P jag tar ju inte åt mig här bloggas det lika mkt som vanligt men du ligger lite på latsidan tycker jag

2010-03-29 @ 13:53:45
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

HAHAH!! men jag tycker inte jag gör annat ja :P men Rosa du har VG i bloggning :)

2010-03-29 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback