någon som vill byta?

jiihaa..
kan man nog lugnt säga..

igår var en helvetes dag!
startade dagen klockan 05.30 av att klockan ringde för jobbet kallar..
Max är också vaken Anders lika så..
kände mig lite underlig i magen vilket jag nämnde till Anders..
han tyckte aa men du kanske är lite hungrig?
njaaa...tyckte jag..snarare kanske spy?
men men..kände att de var ok att åka iväg..
och självklart hade jag glömt min väska hos Marielle dagen innan..
så de blev massa stress..hehe..åkte och hämtade väskan och sen upp till dagis..lämna hjärtat där..
iväg till stan..skulle jobbat på bibblan..
kommer in till stan svänger in mot bishop armys eller va de heter..fick panik svänga in på en parkering..
slita fram en påse som jag hade i väskan för en annan gångs illamående..spydde i den..
iväg till jobbet..kommer in och säger att jag mår inge bra..3 minuter senare..spydde jag igen :S
åkte hem till mamma och fortsätter spy där..(våxnäs) visste att jag aldrig skulle klara mig till Grums..
så mamma fick ringa till Sabbe och fråga så hon kunde åka efter våran bil så mamma kunde ta sig hem hon med.
så under tiden i bilen hann jag spy en gång med...
sen åkte vi och ställde bilen på Anders jobb så att han skulle kunna hämta Max på dagis..
spydde utanför Anders jobb..
fick hoppa in i systers bil..som såg mindre glad ut för att ha mig brevid sig :D haha..
TACK FÖR ATT NI STÄLLDE UPP!!!♥
väl hemma så spydde jag med 10-20 minuters mellan rum konstant tills klockan 16 eller nått..
så vid 16.45 lyckades ja få i mig 1/2 dl cola och 1 dl nyponsoppa.. så de gjorde susen..
var ju helt slut..svimfärdig och yr...men hade ju inte ätit något på hela dagen heller så..
idag då?
de har gått bra..har fått behålla de jag petat i mig..meeeeen har ont i magen :////
livrädd för att de ska börja om..:(
sen hoppas jag att Anders & Max klarar sig..Anders har väl känningar men vem skulle inte ha de i vårat sällskap här hemma..hahah..
Anders har varit heeeelt underbar när jag har legat..
pysslat om mig och tagit hand om Max..
frågat om jag behöver nått eller vad som helst..
TACK ÄLSKLING! DU ÄR UNDERBAR! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback