lik mamma!!!


(jag när ja va liten)
väldigt lika jag och Max faktiskt..hehe..
kunde nästan lurat mamma..men klädsen var ju ehhhmm..väldigt avslöjande :P hahaha

igår:
så var vi ju som sagt en sväng till Ö&B och shoppa lite nyttigheter..
nice..inte vart där på ett tag och då är de ganska kul och ta en tripp..
sen hem och så gjorde vi hemma gjorda hammburgare :P gott gott.
seeeen tog vi fram yatzyt och spela säkert 3 timmar iaf..
riktigt mysigt och spännande :P
haha..
meeen fick låta Anders vinna eftersom han har varit sjuk och grejer som Rosa sa :P hahah
8 mot 4..
men men..jag får ge mig på han igen :)

idag:
hm..städat och bäddat rent i sängen..dammat..
sen låna jag 2 ägg av Helena (TACKAR) så ja kunde baka mig en sockerkaka m. lingon i..(super gott)
för jag fick ju fin främmat av mamma och Flisan :))
Anders hade jag skickat iväg till en kompis ^^
sen har de inte blivit så mck mer..

skrev nyss ut bilden ovan från skrivaren..för jag scanna den..
förut har de ju inte funkat att skriva ut kort..
för skrivaren har krånglat och sagt att de ska bytas den ena patronen efter den andra men när ja scanna bilden gick de?
konstigt..
men jag vill ju skriva ut bilder som jag har i datorn..
så jag kan fylla Max album..
kan du förklara detta?
varför de går när jag kopierar en bild men inte en bild från datorn?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback