klarar vi oss?

ifrån mer spyor nu?
hoppas verkligen de..pallar inte mer..
så synd om han..
men nu så har Anders handlat så han kan dricka nyponsoppa/blåbärssoppa :)
sen så har han även fått i sig en ruta tjockpannkaka..(nästan en hel iaf) och en halv mugg med nyponsoppa fick han..
och han har behållit de *peppar peppar*
sen så somnade han 13.30 och sover fortfarande..
haha Anders med :P

själv sitter ja och funderar på att äta nått IGEN..
sugen nu..
känns verkligen som att man börjar friskna nu..skönt de iaf..
fick höra att de var 2 st på Max avd. som hade magsjuka :/
och självklart ska Max bli attakerad av dom bacillerna..

skulle ju jobbat i morgon men de blir de inget med..
men på tisdag ska jag nog vara fit for fight..
och Max med :))

vill klippa mig med..
och färga + slinga..
men men..de får vänta tills pengarna kommer..:))
usch ska ju till tandläkaren med..bläää
kommer kosta massor där med.. =(
för jag känner att de möjligen är ett hål på väg :OOOOOOO
VILL INTE!!!!!!!!
USCH!!!
men men..bättre att få de gjort..

nu ska jag kolla lite i almenackan hur de står till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback