dax för ..

fredags MYYYYYYS!

äntligen helg..
så skönt..
fick sluta tidigare idag..underbart..
för de betyder att jag kunde hämta Max tidigare från dagis..och de är de bästa..
handlade hem lite gott att äta först innan jag hämtade honom bara..
potatisgratäng och rostbiff m. sallad..
sen GOOOOOOODIS!
nam nam..
och kroooooook...till Max..hihi..
sötnöten..

efter ja hämtar Max brukar vi sitta och mysa i hallen..
haha..där busas de massor med kramar och pussar..
sen inväntar vi pappset..
sen blir de middag och lite plock i köket..

efter de blir de lite tv och lyssna på gummibear på youtube med Max och så får vi inte glömma trazan och barnane..vill va som duu..de är grejer de tycker Max :) hehe..
sen blir de oftast en dusch eller bad..och de fixar pappa de :D

och då kommer jag med välling lagomt tills klockan säger natten.. ^^
vilket klockan gör alldeles för fort..


jahaa..rensade lite i skåpet i köket i går med..
vart en kartong med pärmar med papper och sånt i..men de behövs allt en kartong till, till de...
skönt att få de lite plockat där också..
så nu ska jag bara få tummen ur och ta sminkbordet och rensa..MASSA smink som ska kastas..
som är gammalt..

för nu går dagarna snabbt asså..
så om ni är sugna på och hjälpa till som flytthjälp är de bara att hojta till..vi sticker väl med lasset den 29 :de tror ja de blir..för vi ska på ett sista möte med banken den 28:de..
lördag den 3 juli så är de flyttstäd som gäller:S
så intresse anmälan om de kan ni också göra ;)
som tuuuur är så har jag min underbara mamma som hjälper mig med de..
♥♥♥

nu ska jag ta och slänga mig i duschen/ett bad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback